
Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
De titels van alle Weezer-albums uit je hoofd opnoemen klinkt als iets wat alleen überfans als KINK-dj Michiel Veenstra kunnen. Maar noem simpelweg een paar kleuren en de kans is groot dat je een heel eind komt. Album nummer 20 krijgt de kleur goud en deze samenwerking met Wednesday verdient die kleur zeker. 'We Might As Well Be Strangers' is deze week namelijk KINK XL!
Volgens producer Kenneth Blume wordt het "Het hardste Weezer album ooit". Maar mede-producer Klas Åhlund heeft het over een meer wiskundige aanpak. Welke van de twee het ook wordt, het eerste materiaal klinkt al veelbelovend. Een samenwerking met Wednesday-frontvrouw Karly Hartzman die precies klinkt, zoals je wil dat Weezer klinkt!
Datum
22 juni 2026
SHARE
Tags
#WeezerGerelateerd nieuws

Nieuwe muziek van Weezer, Violet Grohl, en POM op de KINK playlist
KINKnieuws8 juni 10:26

Tess breekt elleboog en mist Hella Mega Tour
Gemist7 mei 17:45

Deze oude Weezer-track ontploft op TikTok
Muzieknieuws11 maart 07:36

Nagenieten van Rock Werchter 2025
KINK Reviews, KINKnieuws, Muzieknieuws3 jul. 2025

Protesten verpesten Madelon's Hella Mega Tour
Gemist2 jul. 2025

