Stuur ons een berichtje

Brendan Walter

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'

De titels van alle Weezer-albums uit je hoofd opnoemen klinkt als iets wat alleen überfans als KINK-dj Michiel Veenstra kunnen. Maar noem simpelweg een paar kleuren en de kans is groot dat je een heel eind komt. Album nummer 20 krijgt de kleur goud en deze samenwerking met Wednesday verdient die kleur zeker. 'We Might As Well Be Strangers' is deze week namelijk KINK XL!

Volgens producer Kenneth Blume wordt het "Het hardste Weezer album ooit". Maar mede-producer Klas Åhlund heeft het over een meer wiskundige aanpak. Welke van de twee het ook wordt, het eerste materiaal klinkt al veelbelovend. Een samenwerking met Wednesday-frontvrouw Karly Hartzman die precies klinkt, zoals je wil dat Weezer klinkt!

Datum

22 juni 2026

SHARE

Tags

#Weezer

NU op KINK

Van Halen

Why Can't This Be Love

Gedraaid op KINKOpen

Stuur ons een berichtje