
Nieuwe aflevering van de Festivalpodcast: Down The Rabbit Hole, Arctic Monkeys en Bruce Springsteen
De Festivalpodcast is terug met een nieuw seizoen! Julia (van KINK) en Jos (van Festileaks) zien elkaar iedere twee weken om bij te praten over alles dat hen opviel in de wereld van festivals en live muziek.
Een greep uit de onderwerpen van deze aflevering:
- Julia verrast Jos met de eerste namen voor Down The Rabbit Hole 2022.
- We bespreken de line-up van Sziget 2022.
- Arctic Monkeys weer op tour! Waar zien we ze in Nederland?
- Waar en wanneer komt Bruce Springsteen in 2022?
- Veel nieuwe elektronische festivals: Lago Lago, Awakenings Summer Festival én Eilan gaat het opnieuw proberen.
- En natuurlijk zijn er de gebruikelijke Taylor Swift-plugs van Julia en klaagsessies van Jos.
De Festivalpodcast kun je hieronder beluisteren, of via iedere app die jij maar wilt (nou ja, als ‘ie iets met podcasts te maken heeft dan). Zoek gewoon ‘Festivalpodcast’ en je vindt ‘m ongetwijfeld!
REAGEREN?
Dat kan! Gebruik het Festileaks Festival Forum of stuur een berichtje via het contactformulier.

Lotte Spek
I WANT MORE!
Leuk dat je het leuk vindt! We nemen de Festivalpodcast al sinds 2019 op, dus er staat een leger aan episodes klaar om terug te luisteren. Heb je dus geen zin om te wachten op de nieuwe aflevering?
Check dan eens onze archiefpagina
Datum
25 november 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Dit was Pinkpop 2026
KINK Reviews, KINKnieuws22 juni 07:00

Breng je stem uit voor de KINK Album Top 1000
KINKnieuws19 juni 06:42

Win deze week tickets voor KINK Presents: Muse, én hoor hun nieuwe album als eerste op een exclusieve luistersessie!
KINKnieuws18 juni 10:55

Pride Month: deze artiesten lieten zien waarom zichtbaarheid belangrijk blijft
KINKnieuws11 juni 16:44

Nieuwe muziek van Weezer, Violet Grohl, en POM op de KINK playlist
KINKnieuws8 juni 10:26

