
'Won't Stand Down' van Muse is de KINK XL
Hij is rauw, hij is lekker, en heel erg fijn! Deze week kwam na vier jaar wachten een nieuwe track van Muse uit! 'Won't Stand Down' heet ie en je gaat hem deze week veel horen op KINK! Het is onze nieuwe KINK XL.
NIEUW WERK VAN MUSE
We werden een poosje geleden al lekker gemaakt met een korte tease, van frontman Matt Bellamy in een auto, samen met zijn zoontje die headbangend op een toen nog onbekend Muse liedje los ging. En inmiddels is die track officieel uit.
Je hoorde hem afgelopen donderdagmiddag meteen om 16:00 uur bij KINK Rush Hour. En de reacties op deze nieuwe track waren enthousiast: 'Muse goes metal', 'herkenbaar maar toch vernieuwend', en 'Wat een plaat!' is maar een greep uit de berichten die bia de KINK app en op social media binnenkwamen.
WON'T STAND DOWN
De track 'Won't Stand Down' werd geproduceerd door Muse zelf, en afgemixt door Dan Lancaster (die eerder ook al werkte met Bring Me The Horizon en Enter Shikari). Het nummer gaat over ‘je mannetje staan tegen pestkoppen’ en ‘jezelf beschermen tegen dwang en sociopathische manipulatie. Over tegenspoed het hoofd bieden met kracht, vertrouwen en agressie.’ volgens zanger Matthew Bellamy.
Je gaat hem de hele week horen als KINK XL!
Datum
14 januari 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

