
'Ur Mum', de nieuwe track van Wet Leg, is de KINK XL!
Met het uitbrengen van hun debuutalbum 'Wet Leg' komt Wet Leg ook met een volgende single. Die heet 'Ur Mum' en hoor je deze week als KINK XL!
UR MUM
Wet Leg schreef dit nummer naar eigen zeggen om wat frustratie van zich af te schrijven en zich weer wat beter te voelen. Het is min of meer een 'disstrack' met teksten als “When I think about what you’ve become, I feel sorry for your mum,”. In de videoclip van het nummer (die je hieronder ziet) spoken Rhian en Hester door de hallucinaties van een zekere 'Scotty' die ze uiteindelijk zo wanhopig paranoide krijgen dat hij het op het podium uitschreeuwt...
Wij vinden hem weer erg fijn, dus je gaat 'Ur Mum' van Wet Leg de komende week vaak op KINK voorbij horen komen als KINK XL!
Datum
15 april 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

