
'Shine A Light' van Paolo Nutini is deze week de KINK XL!
Dit jaar is Paolo Nutini na jaren afwezigheid weer terug met een nieuw album dat deze zomer uit kwam. Van dat album 'Last Night in the Bittersweet' hoor je deze week de track 'Shine A Light' als KINK XL!
SHINE A LIGHT
Na 'Through The Echoes' en 'Lose It' is 'Shine A Light' de 3e single van het nieuwe Paolo Nutini album waarmee hij deze zomer na 8 jaar weer nieuw werk liet horen. We draaien de track al een tijdje, maar hoe vaker we hem horen, hoe beter 'ie wordt! Daarom hebben we 'Shine A Light' nu gekozen als nieuwe KINK XL! Op 8 en 9 oktober komt Paolo voor twee shows naar Paradiso, dus als je al een beetje wil oefenen hoe je het beste op deze fijne nieuwe track kunt dansen, luister dan deze week naar KINK want je gaat hem lekker vaak horen.
Datum
16 september 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

The Haunted Youth scoort met het onvergetelijke 'forget me' de KINK XL!
KINK XL11 mei 08:20

