
'Red' van Ramkot is de nieuwe KINK XL!
Iedere vrijdagmiddag maken Eric Corton en Michiel Veenstra in Vrijdag CorVee de nieuwe KINK XL bekend. De KINK XL is de track die je de komende week het meest gaat horen op KINK, omdat we het zo'n enorm lekkere plaat vinden. De nieuwe KINK XL is bekend: 'Red' van Ramkot hoor je volgende week extra vaak op KINK!
Al sinds de Belgische band Ramkot in de avond van KINK te horen is stroomt de appbak vol met positieve reacties. In België hebben ze 'de nieuwe lichting' gewonnen en bij KINK de strijd om de KINK XL! De rammer 'Red' hoor je deze week extra vaak op KINK!
Datum
5 februari 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

The Haunted Youth scoort met het onvergetelijke 'forget me' de KINK XL!
KINK XL11 mei 08:20

