
POM met KIM is deze week de KINK XL!
Ze komen uit Amsterdam, maakte al indruk met 'Eat Me I'm Sad', maar zijn nu definitief niet meer weg te denken van de playlist van KINK. POM scoort namelijk de KINK XL met die hele fijne nieuwe van ze. Deze week ga je 'Kim' zeker voorbij horen komen!
Ze zitten een beetje tussen de britpop en de garagerock in. En dus besloten ze er een eigen genre van te maken: Fuzzpop. En dat dat heel erg lekker klinkt bewijst POM dus zeker! Met de KINK XL zul je ze de komende week lekker vaak voorbij horen komen!
Datum
4 juni 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

