
Pearl Jam verplaatst Europese tour naar 2022
Pearl Jam verplaatst de Europese tour, waarbij ze ook de Ziggo Dome zouden aandoen, naar 2022. De Nederlandse concerten die gepland stonden voor 16 en 17 juni, zullen nu op 14 en 15 juni 2022 plaatsvinden.
Naast de concerten in de Ziggo Dome is de band ook aangekondigd voor Rock Werchter 2022. De band uit Seattle staat op 30 juni op de openingsdag van het festival. Ook heeft de band een troost voor fans die kaartjes hadden gekocht voor hun tour dit jaar. Naast het feit dat de gekochte kaarten gewoon geldig blijven, zullen ze dit weekend het concert dat ze in 2010 in Hyde Park gaven live streamen op YouTube en Facebook!
Datum
30 maart 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

Paceshifters play Nirvana sluiten krankzinnig jaar af in de Oosterpoort!
Muzieknieuws3 juni 08:00

