
Net aangekondigd: KINK Presents Volbeat in Gelredome
Op 9 december komt Volbeat naar Arnhem! Met hun Servant of the Road World Tour komt de Deense band naar het GelreDome om jou te laten moshen op Lola Montez, Sad Man's Tongue en al die andere fantastische Volbeat klappers!
In thuisland Denemarken staan ze bekend als de énige Deense artiest ooit die het Telia Parken stadion in Kopenhagen heeft uitverkocht. En dat gaan ze in Nederland ook proberen met het GelreDome in Arnhem, dat ongeveer dezelfde capaciteit heeft. Aanstaande vrijdag, om 10:00 uur start de kaartverkoop voor KINK Presents Volbeat via Ticketmaster.
KAARTEN WINNEN
Wil je nou nog zekerder zijn van jouw plekje vooraan in het GelreDome, luister binnenkort dan naar KINK, want dan maak je kans om kaarten te winnen voor KINK Presents Volbeat!
Datum
27 juni 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

Paceshifters play Nirvana sluiten krankzinnig jaar af in de Oosterpoort!
Muzieknieuws3 juni 08:00

