
Kyteman's Hiphop Orkest komt bij elkaar voor drie exclusieve shows!
Kyteman's Hiphop Orkest gaat er nog één keer voor! Of eigenlijk drie keer! Het orkest rondom Colin Benders kondigde vanochtend aan bij elkaar te komen voor drie exclusieve shows: Down The Rabbit Hole, Lowlands en ZiggoDome!
KYTEMAN'S HIPHOP ORKEST
Speciaal voor drie exclusieve shows roept frontman, multi-instrumentalist en dirigent Colin Benders zijn Kyteman Hiphop Orkest weer bij elkaar! In dit project combineert Benders jazz met hiphop. Dat klinkt bombastisch en groots, en dat is het ook. In 2009 en 2012 tourde Benders met dit orkest langs onder andere Lowlands en dat gaat dit jaar weer gebeuren. Het orkest gaat het nog één, of eigenlijk drie keer doen: Op Lowlands, Down The Rabbit Hole én voor een exclusieve show in Ziggo Dome op 9 oktober!
Datum
15 juni 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Queen's Pleasure stopt ermee
Muzieknieuws22 juni 17:07

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

