
Junkie XL heeft nieuwe muziek op de plank liggen
Tom Holkenborg, beter bekend als Junkie XL heeft nieuwe muziek op de plank liggen! Dat zegt hij in KINK NRG tegen KINK-dj Jim Vorwald. Wanneer hij het uit gaat brengen weet hij nog niet, maar tussen alle soundtracks en projecten door heeft hij gewerkt aan nieuw materiaal.
Sowieso is er al nieuwe muziek van Holkenborg te horen in de nieuwe Justice League film. Deze film, die in 2017 al uit kwam in de originele versie, is onder handen genomen door filmregiseur Zack Snyder. In de film zitten nooit eerder vertoonde scenes, nieuwe special effects, aangepaste verhaallijnen en een geheel nieuwe soundtrack door Junkie XL. Eigenlijk zou hij ook bij de eerste versie van Justice Leage al de soundtrack maken, maar hij werd toen vervangen door Danny Elfman.
Datum
21 maart 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

Paceshifters play Nirvana sluiten krankzinnig jaar af in de Oosterpoort!
Muzieknieuws3 juni 08:00

