
Honey I'm Home doet het knap; ze pakken de KINK XL met 'Pretty'
Honey I'm Home is een Nederlandse band die binnen korte tijd al een reputatie heeft opgebouwd dat deze groep meeslepende shows geeft. Met 'Alive' en 'Wishful Thinking' zijn ze al op KINK te horen geweest. Deze week extra hoor je Honey I'm Home vaak, want de nieuwe single 'Pretty' is de KINK XL!
Honey I'm Home kan je een supergroep noemen. Een aantal leden spelen ook in andere bands zoals Marathon, JAGD, WIES en Banji. Toch weet de groep met deze formatie een hele andere sound te creeëren. Dat geluid kwam goed aan tijdens showcasefestivals zoals Eurosonic Noorderslag en Left of the Dial. Nu lijken ze dat momentum door te willen pakken met shows in binnen- en buitenland. Ook de festivalzomer lijkt een drukke agenda te worden, afgelopen week zijn ze bevestigd voor Vestrock.
De nieuwe single 'Pretty' is deze week extra vaak te horen als KINK XL!
Datum
2 maart 2026
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

