
De nieuwe van Ramkot is KINK XL!
KINK is fan, dat steken we niet onder stoelen of banken. Fan van Ramkot! Het trio uit Belgie deed ons rockhart begin dit jaar al sneller kloppen met 'Red' en ook hun nieuwe track, 'Am I Alright Now' is heel erg fijn! Zo fijn zelfs dat we 'm komende week extra vaak aan je gaan laten horen. Het is namelijk de KINK XL.
Je zou 'Am I Alright Now' al voorbij hebben kunnen horen komen in de KINK START met Michiel Veenstra of in KINK RUSHHOUR met Tim op Het Broek. Zij waren afgelopen week namelijk al tot over hun oren verliefd op deze heerlijke fijne track. En omdat hij zo fijn is, is hij komende week KINK XL!
Datum
28 mei 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

