
Cracker Island van Gorillaz en Thundercat is de KINK XL
Er is weer een nieuw hoofdstuk in het fantastische boek van Gorillaz! Dit keer samen met Thundercat! Als je ze toevallig live hebt gezien op Primavera, of vorige week op Werchter Boutique heb je hem wellicht al gehoord, en anders ga je de komende dagen zeker kennis maken met 'Cracker Island'. Het is namelijk de KINK XL!
En stiekem gaat daarbij de blik ook alvast naar volgende week zaterdag. Dan staat de band namelijk op Down The Rabbit Hole, waar KINK ook bij is. Het hele weekend hoor je verslag vanaf het festivalterein, waar je natuurlijk wel goed voorbereid wilt staan, zodat je ook die nieuwe van voor tot achteren mee kunt schreeuwen. Veel naar KINK luisteren dus! Dan komt dat helemaal goed!

Datum
28 juni 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

