
Ben Houdijk
Bellen met Ellen: Radio On Tour komt terug!
Elke woensdagochtend vertelt directeur Ellen Gerritsen van Stichting No Guts No Glory aan KINK-dj EN ambassadeur van de stichting Michiel Veenstra over het laatste nieuws rond No Guts No Glory.
Meer weten over de stichting? Kijk hier.
Datum
24 september 2025
SHARE
Tags
#Bellen met EllenGerelateerd nieuws

Bellen Met Ellen: klaar voor Pinkpop!
Gemist17 juni 08:35

Bellen Met Ellen: Hans gaat naar Iron Maiden
Gemist10 juni 08:35

Bellen Met Ellen: van Vestrock to Django Wagner
Gemist3 juni 08:42

Bellen Met Ellen: roeien voor NGNG
Gemist27 mei 08:37

Bellen Met Ellen: met Magazines naar Vestrock!
Gemist20 mei 08:34

