
'Bandje' van Wies is de KINK XL!
Wij hebben al een tijdje de songtekst 'Hoe gaat het met je bandje, ben je al bekend?' in ons hoofd. De track die Nederlandse band Wies maakte op basis van een quote uit de persconferentie van Mark Rutte hoor je deze week als KINK XL!
BANDJE
Hun debuutalbum Het Is Een Wies kwam eind vorig jaar uit, en misschien ken je van dat album de tracks 'Soms Is Het Te Laat', 'Barman', of 'Radiostilte'. En nu was de opmerking 'maar je kunt dus wel gewoon oefenen met je bandje' uit de Corona-persconferentie van Mark Rutte de inspiratie voor deze nieuwe track van Wies. Het is geen bandje, maar een band! En het is gewoon een baan, geen baantje! Dat is het statement dat Wies maakt met dit nummer. En daarnaast is 'ie gewoon heel catchy!
Je gaat hem komende week veel voorbij horen komen op KINK, het is onze nieuwe KINK XL.
Datum
11 februari 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Weezer gaat voor goud en pakt KINK XL met 'We Might As Well Be Strangers'
KINK XL22 juni 08:55

Violet Grohl takes the cake met haar 2e KINK XL 'Bug In The Cake'
KINK XL15 juni 08:15

Wodan Boys zijn 'Blindsided' en pakken de KINK XL!
KINK XL8 juni 08:20

De Staat vlamt door met 'The Fire' als KINK XL!
KINK XL1 juni 08:20

Nothing But Thieves bereikt het volgende level met 'Evolution' als KINK XL!
KINK XL26 mei 08:08

