
Amyl & the Sniffers in het voorprogramma van de Hella Mega Tour!
De Hella Mega Tour komt er nu toch echt aan. Het is al twee keer verplaatst vanwege de pandemie, maar in juni 2022 moet het toch echt gaan gebeuren. Vandaag werd er naast Fall Out Boy, Weezer, en Green Day nóg een band als support toegevoegd aan de avond in Groningen!
AMYL & THE SNIFFERS
Deze energieke band uit Melbourne komt ook naar het stadspark in Groningen als support act tijdens de Hella Mega Tour van Fall Out Boy, Weezer, en Green Day. Op 22 juni ga je daar dus niet 3, maar 4 bands kunnen zien! Mocht je er niet bij zijn in Groningen, maar toch Amyl & The Sniffers in Nederland willen zien: ze spelen ook op 5 juli in Paradiso en staan op de line-up van het Down The Rabbit Hole festival.
Datum
31 maart 2022
SHARE
Gerelateerd nieuws

Queen's Pleasure stopt ermee
Muzieknieuws22 juni 17:07

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

