16 nieuwe namen voor Rock werchter! Waaronder Queens of the Stone Age, Nothing But Thieves & Keane
Rock Werchter heeft vandaag 16 nieuwe namen bekend gemaakt voor 2022! Onder andere Queens of the Stone Age, Nothing But Thieves en Keane zijn toegevoegd aan de line-up, waar ook Pearl Jam, Metallica en The Red Hot Chili Peppers al op stonden!
Het Belgische festival is dit jaar van donderdag 30 juni tot en met zondag 3 juli. Op de eerste dag zijn vandaag Pixies, Beck en Haim toegevoegd. Op vrijdag zullen Queens of the Stone Age, Moderat, Alt-J, The Streets en Sam Fender op het festival staan. En zaterdag zijn Jamie xx, Jorja Smith, Bicep (Live), Nothing But Thieves en Phoebe Bridgers in Werchter te vinden. Op de laatste dag van het festival staan Keane, Polo G en Sum 41 op het podium.
Datum
24 november 2021
SHARE
Gerelateerd nieuws

Queen's Pleasure stopt ermee
Muzieknieuws22 juni 17:07

KINK presents: Editors - 18 februari 2027 in Ziggo Dome
KINK presents, Muzieknieuws22 juni 10:00

Muse over nieuw album The Wow! Signal: “Het is veel persoonlijker dan eerdere platen”
Interviews, Muzieknieuws22 juni 05:00

Faith No More hint na 11 jaar naar comeback
Muzieknieuws16 juni 17:06

De opbouw naar het eerste albums, je helden coveren en crowdsurftrauma's op Vestrock 2026!
Interviews, Muzieknieuws4 juni 20:21

